Normal view MARC view ISBD view

ส่วนประสมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการซื้อเบียร์ของผู้บริโภคใน 5 จังหวัดชายแดนภาคใต้ = Marketing mix influencing purchasing behavior on beer of consumers in the five provinces of southern's border / นัยนา เทียนจู.

By: นัยนา เทียนจู,, 2515-
Contributor(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สำนักบัณฑิตศึกษา
Call number: Thes วจ 1 น644 2548 Material type: TextTextPublisher: 2548Description: [ก]-ฏ, 128 แผ่น : ภาพประกอบ ; 30 ซม.ISBN: 9745452912Other title: Marketing mix influencing purchasing behavior on beer of consumers in the five provinces of southern's border.Subject(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ -- วิทยานิพนธ์ | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. แขนงวิชาบริหารธุรกิจ -- วิทยานิพนธ์ | พฤติกรรมผู้บริโภค -- ไทย (ภาคใต้) | เครื่องดื่มที่มีแอลกอฮอล์Online resources: ฐานข้อมูลวิทยานิพนธ์สถาบันอุดมศึกษาไทย (TDC) Dissertation note: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2548.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
10003 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS ODI General Collection
ODI Theses Thes วจ 1 น644 2548 (Browse shelf) 2 1000146547 Available

พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)

วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2548.

บรรณานุกรม: แผ่นที่ 115-117.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter