เทคนิคการสร้างระบบบริการให้เป็นเลิศ = Customer service excellence / พิสิทธิ์ พิพัฒน์โภคากุล.
By: พิสิทธิ์ พิพัฒน์โภคากุล.
Call number: HF5415.5 พ65 2549 Material type: 
Item type | Location | Shelving location | Call number | Copy number | Barcode | Status | Date due |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
CB General Collection | CB General Collection | HF5415.5 พ65 2549 (Browse shelf) | 1 | 1000211258 | Available | |
![]() |
LP General Collection | LP General Collection | HF5415.5 พ65 2549 (Browse shelf) | 1 | 1000230156 | Available | |
![]() |
NK General Collection | NK General Collection | HF5415.5 พ65 2549 (Browse shelf) | 1 | 1000249765 | Available | |
![]() |
NR General Collection | NR General Collection | HF5415.5 พ65 2549 (Browse shelf) | 1 | 1000393444 | In transit from ODI General Collection to NR General Collection since 05/02/2019 | |
![]() |
NW General Collection | NW General Collection | HF5415.5 พ65 2549 (Browse shelf) | 1 | 1000269148 | Available | |
![]() |
PB General Collection | PB General Collection | HF5415.5 พ65 2549 (Browse shelf) | 1 | 1000289347 | Available | |
![]() |
SK General Collection | SK General Collection | HF5415.5 พ65 2549 (Browse shelf) | 1 | 1000308210 | Available | |
![]() |
UD General Collection | UD General Collection | HF5415.5 พ65 2549 (Browse shelf) | 1 | 1000347477 | Available | |
![]() |
YL General Collection | YL General Collection | HF5415.5 พ65 2549 (Browse shelf) | 1 | 1000366935 | Available |
Browsing NR General Collection Shelves , Shelving location: NR General Collection Close shelf browser
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
HF5415.5 ค63 2553 รหัสวิชา 3214-2006 การจัดการความสัมพันธ์กับลูกค้า = Customer relationship management / | HF5415.5 น72 2562 จิตวิทยาการบริการ = Service psychology / | HF5415.5 น73 2551 9 เรื่อง ขับเคลื่อนบริการ (บริการให้ดีเริ่มที่กาย วาจา ใจ) / | HF5415.5 พ65 2549 เทคนิคการสร้างระบบบริการให้เป็นเลิศ = Customer service excellence / | HF5415.5 ร56 2551 จิตวิทยาการบริการ = Psychology for service / | HF5415.5 ว44 2555 บริการคืองานที่ใจรัก : Quality in service / | HF5415.5 ว635 2558 วิธีคิดผลิตภัณฑ์อย่างนักสร้างโมเดลธุรกิจ = Value proposition design : how to create products and services customers want / |
บรรณานุกรม: หน้า 127.
There are no comments for this item.