Normal view MARC view ISBD view

เทคนิคการสร้างระบบบริการให้เป็นเลิศ = Customer service excellence / พิสิทธิ์ พิพัฒน์โภคากุล.

By: พิสิทธิ์ พิพัฒน์โภคากุล.
Call number: HF5415.5 พ65 2549 Material type: TextTextPublisher: กรุงเทพฯ : ซีเอ็ดยูเคชั่น, 2549.Description: 127 หน้า : ภาพประกอบ ; 21 ซม..ISBN: 9742123772 ; 9789742123772Subject(s): บริการลูกค้า. | การจัดการธุรกิจ.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Shelving location Call number Copy number Barcode Status Date due
20000 General Book General Book CB General Collection
CB General Collection HF5415.5 พ65 2549 (Browse shelf) 1 1000211258 Available
30000 General Book General Book LP General Collection
LP General Collection HF5415.5 พ65 2549 (Browse shelf) 1 1000230156 Available
40000 General Book General Book NK General Collection
NK General Collection HF5415.5 พ65 2549 (Browse shelf) 1 1000249765 Available
60000 General Book General Book NR General Collection
NR General Collection HF5415.5 พ65 2549 (Browse shelf) 1 1000393444 In transit from ODI General Collection to NR General Collection since 05/02/2019
50000 General Book General Book NW General Collection
NW General Collection HF5415.5 พ65 2549 (Browse shelf) 1 1000269148 Available
70000 General Book General Book PB General Collection
PB General Collection HF5415.5 พ65 2549 (Browse shelf) 1 1000289347 Available
80000 General Book General Book SK General Collection
SK General Collection HF5415.5 พ65 2549 (Browse shelf) 1 1000308210 Available
100000 General Book General Book UD General Collection
UD General Collection HF5415.5 พ65 2549 (Browse shelf) 1 1000347477 Available
110000 General Book General Book YL General Collection
YL General Collection HF5415.5 พ65 2549 (Browse shelf) 1 1000366935 Available

บรรณานุกรม: หน้า 127.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter