Normal view MARC view ISBD view

การพัฒนาหนังสืออ่านเพิ่มเติมเรื่องย้อนรอยประเพณีที่ภูกามยาวสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 โรงเรียนบ้านไร่อ้อย จังหวัดพะเยา = The development of a supplementary reading entitled, tracing the tradition at Phukamyao for Mathayom Suksa I students of Banrai-oi school, Phayao province / อรพินท์ เมืองชมภู.

By: อรพินท์ เมืองชมภู,, 2504-
Contributor(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สำนักบัณฑิตศึกษา
Call number: Thes ศษ 1 อ433 2546 Material type: TextTextPublisher: 2546Description: ก-ฌ, 135 แผ่น : ภาพประกอบ ; 30 ซม.ISBN: 9742595976Other title: Development of a supplementary reading entitled, tracing the tradition at Phukamyao for Mathayom Suksa I students of Banrai-oi school, Phayao province.Subject(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. แขนงวิชาหลักสูตรและการสอน -- วิทยานิพนธ์ | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาศึกษาศาสตร์ -- วิทยานิพนธ์ | ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) | พะเยา -- ความเป็นอยู่และประเพณี | หนังสืออ่านประกอบOnline resources: ฐานข้อมูลวิทยานิพนธ์สถาบันอุดมศึกษาไทย (TDC) Dissertation note: วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (หลักสูตรและการสอน))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2546.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
30003 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS LP General Collection
LP Theses Thes ศษ 1 อ433 2546 (Browse shelf) 1 1000236350 Available
10003 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS ODI General Collection
ODI Theses Thes ศษ 1 อ433 2546 (Browse shelf) 2 1000138776 Available
Browsing ODI General Collection Shelves , Shelving location: ODI Theses Close shelf browser
No cover image available
No cover image available
Thes ศษ 1 อ323 2548 การพัฒนาแบบวัดและประเมินผลกลุ่มสาระการเรียนรู้ภาษาไทยด้านการอ่านสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 เขตพื้นที่การศึกษานครสวรรค์ เขต 3 = A development of measurement and evaluation forms for the reading component of Thai language learning area for Mathayom Suksa I students in Nakhon Sawan Education Service Area, Zone 3 / Thes ศษ 1 อ364 2538 ผลของการใช้วิธีสอนอ่าน ตามแนวทฤษฎีการสอนแบบอรรถฐาน ที่มีต่อการพัฒนาทักษะและความสนใจในการเขียนเรื่อง ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 โรงเรียนบ้านสำโรง-โคกเพชร จังหวัดสุรินทร์ / Thes ศษ 1 อ424 2546 การสร้างบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนกลุ่มสาระการเรียนรู้หลักและการใช้ภาษาไทยเรื่องชนิดของคำไทย (นาม,กริยา,วิเศษณ์) สำหรับนักเรียนชั้นมัยธยมศึกษาปีที่ 1 โรงเรียนส้มป่อยพิทยาคม จังหวัดศรีสะเกษ = The development of a computer-assisted instruction program on the topic of categories of Thai Words in the principles of Thai Language usage content group (nouns,verbs, adjectives, adverbs) for Mathayom Suksa I students at Sompoipittayakom school Srisaket province / Thes ศษ 1 อ433 2546 การพัฒนาหนังสืออ่านเพิ่มเติมเรื่องย้อนรอยประเพณีที่ภูกามยาวสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 โรงเรียนบ้านไร่อ้อย จังหวัดพะเยา = The development of a supplementary reading entitled, tracing the tradition at Phukamyao for Mathayom Suksa I students of Banrai-oi school, Phayao province / Thes ศษ 1 อ434 2555 ผลการใช้บทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนเรื่องการดำรงชีวิตของสัตว์ที่มีต่อความคิดสร้างสรรค์และผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 โรงเรียนวัดไทร (สินศึกษาลัย) จังหวัดนครปฐม = The effects of using a computer assisted instruction program the topic of living process of animals on creative thinking and science learning achievement of Prathom Suksa II students at Wat Sai (Sinsuksalai) School in Nakhon Pathom Province / Thes ศษ 1 อ435 2556 ผลการใช้รูปแบบการเรียนรู้แบบร่วมมือ CIRC ที่มีต่อความสามารถในการอ่านเชิงวิเคราะห์และความมุ่งมั่นในการเรียนของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 โรงเรียนนาส่วงวิทยา จังหวัดอุบลราชธานี = The Effects of the using cooperative integrated reading and composition (CIRC) learning model on analytical reading ability and learning perseverance of Mathayom Suksa I I students at Nasuang Witthaya School in Ubon Ratchathani Province / Thes ศษ 1 อ436 2546 การใช้นิทานพื้นบ้านภาคเหนือเป็นสื่อการเรียนเพื่อพัฒนาการอ่านและการเขียนภาษาไทยของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 โรงเรียนบ้านแม่โป่ง จังหวัดเชียงใหม่ = Using Northern Folktales as learning material to develop Thai reading and writing skills of Prathom Suksa V students at Ban Mae Pong School in Chiang Mai province /

พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)

วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (หลักสูตรและการสอน))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2546.

บรรณานุกรม: แผ่นที่ 38-42.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter