Normal view MARC view ISBD view

คู่มือปฏิบัติ...วิธีวัดความพึงพอใจของลูกค้า = Measuring customer satisfaction / ผู้เขียน Richard F. Gerson ; ผู้แปลและเรียบเรียง พิพัฒน์ ก้องกิจกุล.

By: Gerson, Richard F.
Contributor(s): พิพัฒน์ ก้องกิจกุล.
Call number: HF5415.5 G46 2546 Material type: TextTextPublisher: กรุงเทพฯ : Be Bright Books, 2546.Edition: พิมพ์ครั้งที่ 1.Description: 175 หน้า : ภาพประกอบ ; 21 ซม..ISBN: 974910207XSubject(s): ความสัมพันธ์กับลูกค้า. | ความพอใจของผู้บริโภค.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
30000 General Book General Book LP General Collection
LP General Collection HF5415.5 G46 2546 (Browse shelf) 1 1000228976 Available
50000 General Book General Book NW General Collection
NW General Collection HF5415.5 G46 2546 (Browse shelf) 1 1000267935 Available
10000 General Book General Book ODI General Collection
ODI General Collection HF5415.5 G46 2546 (Browse shelf) 1 1000127605 Available
70000 General Book General Book PB General Collection
PB General Collection HF5415.5 G46 2546 (Browse shelf) 1 1000288026 Available
100000 General Book General Book UD General Collection
UD General Collection HF5415.5 G46 2546 (Browse shelf) 1 1000346007 Available
110000 General Book General Book YL General Collection
YL General Collection HF5415.5 G46 2546 (Browse shelf) 1 1000365430 Available

แปลและเรียบเรียงจาก Measuring customer satisfaction / Richard F. Gerson.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter