A study of English learning achievement of Pratom 5 students with visual impairments by applying Total Physical Response (TPR) teaching approach : case study in the Bangkok School for the Blind = การศึกษาผลสัมฤทธิ์ในการเรียนภาษาอังกฤษของเด็กที่มีความบกพร่องทางการมอง เห็นชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 โดยประยุกต์ใช้วิธีการสอนแบบตอบสนองด้วยท่าทาง : กรณีศึกษาโรงเรียนสอนคนตาบอดกรุงเทพฯ / Naidnapa Leoprasertkul.
By: Naidnapa Leoprasertkul,
Contributor(s): Mahidol University. Faculty of Graduate Studies
| Mahidol University. Institute of Language and Culture for Rural Development
Call number: Theses ศป มม N35 2001 Material type: 

Item type | Location | Location | Call number | Copy number | Barcode | Status | Date due |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
NK General Collection | NK Theses | Theses ศป มม N35 2001 (Browse shelf) | 1 | 1000247711 | Available |
Browsing NK General Collection Shelves , Shelving location: NK Theses Close shelf browser
Typescript (Photocopy)
Thesis (M.A. (Institute of Language and Culture for Rural Development))-- Mahidol University, 2001.
Blibiography: leaves 211-215.
There are no comments for this item.