Normal view MARC view ISBD view

การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาไทยของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 ที่เรียนจากชุดการสอนแบบกลุ่มกิจกรรมระหว่างการแบ่งกลุ่มแบบสมัครใจกับการแบ่งกลุ่มแบบสุ่ม = Comparison of learning achievement in Thai language of Prathom Suksa V puils learning in group activity instructional packages beteen voluntary and random grouping / นิโลบล เดชทองพงษ์.

By: นิโลบล เดชทองพงษ์,, 2507-
Contributor(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาศึกษาศาสตร์
Call number: Thes ศษ 3 น694 2540 Material type: TextTextPublisher: 2540Description: ง-ฐ, 301 แผ่น ; 30 ซม.ISBN: 9746423304Other title: Comparison of learning achievement in Thai language of Prathom Suksa V puils learning in group activity instructional packages beteen voluntary and random grouping.Subject(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. แขนงวิชาเทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา -- วิทยานิพนธ์ | ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | ภาษาไทย -- การสอนด้วยสื่อ | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนOnline resources: ฐานข้อมูลวิทยานิพนธ์สถาบันอุดมศึกษาไทย (TDC) Dissertation note: วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา))-- มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2540.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
10003 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS ODI General Collection
ODI Theses Thes ศษ 3 น694 2540 (Browse shelf) 2 1000116091 Available
90003 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS UB General Collection
UB Theses Thes ศษ 3 น694 2540 (Browse shelf) 1 1000327201 Available
Browsing UB General Collection Shelves , Shelving location: UB Theses Close shelf browser
No cover image available
Thes ศษ 3 ท63 2552 การพัฒนาชุดการสอนแบบอิงประสบการณ์กลุ่มสาระการเรียนรู้การงานอาชีพและเทคโนโลยีเรื่องการประดิษฐ์ผลิตภัณฑ์จากวัสดุท้องถิ่นสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 สำนักงานเขตพื้นที่การศึกษานครพนม เขต 2 = A development of expericence-based instructional packages in the career and technology learning area on the topic of creating products from local materials for Mathayom Suksa III students in Nakhon Phanom Education Service Area 2 / Thes ศษ 3 ท424 2542 การพัฒนาชุดการสอนงานประดิษฐ์และงานช่าง กลุ่มการงานและพื้นฐานอาชีพสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 โดยใช้เทปบันทึกภาพเป็นสื่อหลัก = Development of video - based instructional packages in work experiences on craftworks for Prathom Suksa V pupils / Thes ศษ 3 ท432 2540 สมรรถภาพมาตรฐานที่จำเป็นสำหรับนักออกแบบระบบการศึกษา = Standard competencies needed for educational system designers / Thes ศษ 3 น694 2540 การเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาภาษาไทยของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 ที่เรียนจากชุดการสอนแบบกลุ่มกิจกรรมระหว่างการแบ่งกลุ่มแบบสมัครใจกับการแบ่งกลุ่มแบบสุ่ม = Comparison of learning achievement in Thai language of Prathom Suksa V puils learning in group activity instructional packages beteen voluntary and random grouping / Thes ศษ 3 บ723 2545 แบบจำลองศูนย์การเรียนเทคนิคศึกษา และเอกสารระบบการจัดการคุณภาพ ISO 9001: 2000 ของวิทยาลัยเทคนิคในภาคตะวันออกเฉียงเหนือตอนบน = Proposed ISO 9001: 2000 based model and quality management system document for technical learning center of technical colleges in upper Northeastern / Thes ศษ 3 ป462 2546 การพัฒนาชุดการสอนแบบอิงประสบการณ์ กลุ่มสาระการเรียนรู้ภาษาไทยสาระการฟัง การพูด และการเขียน สำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนสังกัดเทศบาลจังหวัดอุบลราชธานี = Development of experience based instructional packages in listening, speaking and writing of Thai language area for Mathayom Suksa III students municipal schools in Ubon Ratchathani province / Thes ศษ 3 ป467 2542 การพัฒนาชุดการสอนความพร้อมด้านสังคมสำหรับเด็กระดับปฐมวัยศึกษาโดยใช้หนังสือการ์ตูนประกอบเทปเสียงเป็นสื่อหลัก = Development of comic book and audiotape-based instructional packages on social readiness for preschool children /

พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)

วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(เทคโนโลยีและสื่อสารการศึกษา))-- มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2540.

บรรณานุกรม.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter