Normal view MARC view ISBD view

การศึกษาผลสัมฤทธิ์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 ที่มีปัญหา ในการเขียนสะกดคำซึ่งเรียนโดยใช้และไม่ใช้แบบฝึก / รังสรรค์ ไตรรัตน์.

By: รังสรรค์ ไตรรัตน์,, 2499-
Contributor(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาศึกษาศาสตร์
Call number: Thes ศษ 1 ร625 2541 Material type: TextTextPublisher: 2541Description: ง-ฐ, 363 แผ่น ; 29 ซม.ISBN: 9746425048Other title: Study of spelling achievements of Mathayom Suksa III students with spelling problems who learned by using and not using spelling workbooks.Subject(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. แขนงวิชาหลักสูตรและการสอน -- วิทยานิพนธ์ | ภาษาไทย -- ตัวสะกด | ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา) -- ไทย -- กรุงเทพ | ภาษาไทย -- แบบฝึกหัดOnline resources: ฐานข้อมูลวิทยานิพนธ์สถาบันอุดมศึกษาไทย (TDC) Dissertation note: วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(หลักสูตรและการสอน))--มหาวิทยาลัยสุโขทัย ธรรมาธิราช, 2541.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
40003 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS NK General Collection
NK Theses Thes ศษ 1 ร625 2541 (Browse shelf) 1 1000239871 Available
10003 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS ODI General Collection
ODI Theses Thes ศษ 1 ร625 2541 (Browse shelf) 2 1000115650 Available
80003 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS SK General Collection
SK Theses Thes ศษ 1 ร625 2541 (Browse shelf) 1 1000306310 Available
100003 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS UD General Collection
UD Theses Thes ศษ 1 ร625 2541 (Browse shelf) 1 1000345294 Available
Browsing ODI General Collection Shelves , Shelving location: ODI Theses Close shelf browser
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
Thes ศษ 1 ร622 2556 การพัฒนารายวิชาเพิ่มเติม เรื่อง ตุงลายเส้น ศิลปะล้านนา สำหรับนักเรียนชั้นมัธยมปีที่ 2 โรงเรียนดำรงราษฎร์สงเคราะห์ จังหวัดเชียงราย = Development of an additional Course on graphic decorated Lanna Flags for Mathayom Suksa II Student at Damrong Rat Songkhro School in Chiang Rai Province / Thes ศษ 1 ร623 2546 การใช้กิจกรรมเกมการศึกษาเพื่อพัฒนาความคิดเชิงเหตุผลของเด็กปฐมวัยโรงเรียนเทศบาล 3 (วัดศาลาหัวยาง) จังหวัดสงขลา = The use of educational games activities to develop logical thinking of preschool children at Tesaban 3 school (Wat Sala Huayang) in Songkhla province / Thes ศษ 1 ร624 2552 กิจกรรมโครงงานคณิตศาสตร์เรื่องอัตราส่วนและร้อยละ สำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 โรงเรียนกุมภวาปี จังหวัดอุดรธานี = Mathematics project activities on the topic of ratio and percentage for Mathayom Suksa II students at Kumphawapi School in Udon Thani Province / Thes ศษ 1 ร625 2541 การศึกษาผลสัมฤทธิ์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 ที่มีปัญหา ในการเขียนสะกดคำซึ่งเรียนโดยใช้และไม่ใช้แบบฝึก / Thes ศษ 1 ร626 2555 ผ‹ลการจัดกิจกรรมการเรียนรู้โดยใช้กระบวนการให้เหตุผลแบบอุปนัยและนิรนัย เรื่อง วงกลม ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและความสามารถในการให้เหตุผลทางคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนบางมูลนากภูมิวิทยาคม จังหวัดพิจิตร = The effects of mathematics learning activities using inductive and deductive reasoning process on the topic of circle towards mathematics learning achievement and reasoning of Mathayomsuksa III students at Bangmulnak Phoomiwitthayakom in Phichit Province / Thes ศษ 1 ร633 2554 ผลการใช้วิธีการจัดการเรียนรู้แบบ 5Es ที่เน้นพหุปัญญาที่มีต่อความสามารถด้านการคิดวิเคราะห์และสังเคราะห์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 โรงเรียนวัดคูหาสวรรค์จังหวัดกำแพงเพชร = The effects of using the 5Es learning management approach emphasizing multiple intelligence on analytical thinking and synthesizing thinking abilities of Mathayom Suksa I Students at Wat Khuhasawan School in Kamphaeng Phet Province / Thes ศษ 1 ร634 2554 ผลการจัดกิจกรรมการเรียนรู้ตามแผนการสอน 8 ขั้นตอนของสถาบันพัฒนาการศึกษานอกระบบและการศึกษาตามอัธยาศัยภาคตะวันออกที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและความพึงพอใจของนักศึกษาศูนย์การศึกษานอกระบบและการศึกษาตามอัธยาศัยตำบลเขาดิน อำเภอบางปะกง จังหวัดฉะเชิงเทรา = The effects of learning activities based on the 8-step lesson plans of the Eastern Region Non-formal and Informal Education Development Institute on learning achievement and satisfaction of non-formal and informal education students in Tambon Kha odin, Bang Pakong District, Chachoengsao Province /

พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)

วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(หลักสูตรและการสอน))--มหาวิทยาลัยสุโขทัย ธรรมาธิราช, 2541.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter