ผลการใช้กระบวนการเรียนรู้แบบร่วมมือ เทคนิค STAD ที่มีต่อความสามารถในการแต่งคำประพันธ์และความพึงพอใจในการเรียนของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 6 โรงเรียนลองวิทยา จังหวัดแพร่ = The effects of using cooperative learning process with STAD technique on poetry composing ability and learning satisfaction of Mathayom Suksa VI students at Long Wittaya School in Phrae Province / นางสาวสนทยา คำอ่อน
By: สนทยา คำอ่อน, ผู้แต่ง.
Contributor(s): อภิรักษ์ อนะมาน, อาจารย์ที่ปรึกษา.
| สุวรรณี ยหะกร, อาจารย์ที่ปรึกษา.
| มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สำนักบัณฑิตศึกษา
Call number: Thes ศษ 1 ส33 2560 Material type: 


Item type | Location | Location | Call number | Copy number | Barcode | Status | Date due |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
ODI General Collection | ODI Theses | Thes ศษ 1 ส33 2560 (Browse shelf) | 1 | 1000529347 | Available |
Browsing ODI General Collection Shelves , Shelving location: ODI Theses , Collection code: Theses Close shelf browser
พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)
วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม.(หลักสูตรและการสอน))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2560.
บรรณานุกรม: แผ่นที่ [60]-66.
There are no comments for this item.