Normal view MARC view ISBD view

ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของร้านทองรูปพรรณในอำเภอเกาะสมุย จังหวัดสุราษฎ์ธานี = Services marketing mix of goldsmith’s shop in Koh Samui District, Suratthani Province / นางสาวพจนีย์ โมลิศวงษ์.

By: พจนีย์ โมลิศวงษ์,, 2528- ผู้แต่ง.
Contributor(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
Call number: IS วจ 1 พ236 2560 Material type: TextTextProducer: 2560Description: [ก]-ณ, 130 แผ่น : ภาพประกอบ ; 30 ซม.Content type: text | still image Media type: unmediated Carrier type: volumeOther title: Services marketing mix of goldsmith’s shop in Koh Samui District, Suratthani Province.Subject(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. แขนงวิชาบริหารธุรกิจ -- การศึกษาเฉพาะกรณี | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ -- การศึกษาเฉพาะกรณี | ทอง -- การตลาด | พฤติกรรมผู้บริโภค -- ไทย -- สุราษฎร์ธานี | การตัดสินใจ | เครื่องประดับทองคำ -- การตลาด | การศึกษาอิสระ -- บริหารธุรกิจ
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
10000 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS ODI General Collection
ODI General Collection IS วจ 1 พ236 2560 (Browse shelf) 1 1000528576 Available

พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)

บรรณานุกรม: แผ่นที่ [119]-121.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter