Normal view MARC view ISBD view

การสื่อสารการตลาดออนไลน์ที่ส่งผลต่อการซื้อสินค้าจากลาซาด้าของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Online marketing communication influencing Bangkok consumers' decisions in purchasing from Lazada / นางสาวทิพวรรณ วงษ์ทองคำ.

By: ทิพวรรณ วงษ์ทองคำ,, 2533- ผู้แต่ง.
Contributor(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สำนักบัณฑิตศึกษา
Call number: Thes นศ 1 ท63 2560 Material type: TextTextProducer: 2560Description: [ก]-ฎ, 91 แผ่น : ภาพประกอบ ; 30 ซม.Content type: text | still image Media type: unmediated Carrier type: volumeOther title: Online marketing communication influencing Bangkok consumers' decisions in purchasing from Lazada.Subject(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชานิเทศศาสตร์ -- วิทยานิพนธ์ | Lazada | การสื่อสารทางการตลาด | การตลาดอินเทอร์เน็ต -- ไทย -- กรุงเทพฯDissertation note: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.(นิเทศศาสตร์))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2560.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
10003 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS ODI General Collection
ODI Theses Thes นศ 1 ท63 2560 (Browse shelf) 1 1000528671 Available

พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)

วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.(นิเทศศาสตร์))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2560.

บรรณานุกรม: แผ่นที่ [74]-77.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter