Normal view MARC view ISBD view

การทำเหมืองข้อความสำหรับการแก้ปัญหาข้อร้องเรียนเกี่ยวกับการบริการลูกค้าที่บริษัทการสื่อสาร = Text mining for resolving customer service complaints at communication company / นายวัณณุวรรธน์ อินทรผล.

By: วัณณุวรรธน์ อินทรผล,, 2522- ผู้แต่ง.
Contributor(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาศาสตร์และเทคโนโลยี
Call number: IS วท 1 ว64 2560 Material type: TextTextProducer: 2560Description: [ก]-ฎ, 58 แผ่น : ภาพประกอบ ; 30 ซม.Content type: text | still image Media type: unmediated Carrier type: volumeOther title: Text mining for resolving customer service complaints at communication company.Subject(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาศาสตร์และเทคโนโลยี -- การศึกษาเฉพาะกรณี | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. แขนงวิชาเทคโนโลยีสารสนเทศและการสื่อสาร -- การศึกษาเฉพาะกรณี | ดาต้าไมนิง | อุตสาหกรรมการสื่อสารโทรคมนาคม -- บริการลูกค้า | การศึกษาอิสระ -- เทคโนโลยีสารสนเทศและการสื่อสาร
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
10000 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS ODI General Collection
ODI General Collection IS วท 1 ว64 2560 (Browse shelf) 1 1000528502 Available

พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)

บรรณานุกรม: แผ่นที่ [48]-49.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter