Normal view MARC view ISBD view

ผลของการสอนภาษาอังกฤษด้วยวิธีการเรียนแบบร่วมมือแบบบูรณาการการอ่านและการเขียน (CIRC) ที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ด้านการอ่านและการเขียนของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 4 โรงเรียนเต็กก่าดรุณธรรม จังหวัดขอนแก่น = The effects of teaching English with the cooperative integrated reading and composition method (CIRC) on reading and writing learning achievements of Prathom Suksa IV students at Tekka Daruntham school in Khon Kaen Province / แนนา คานีโย.

By: แนนา คานีโย,, 2522-
Contributor(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาศึกษาศาสตร์
Call number: IS ศษ 1 น83 2559 Material type: TextTextPublisher: 2559Description: [ก]-ฌ, 103 แผ่น ; 30 ซม.Other title: Effects of teaching English with the cooperative integrated reading and composition method (CIRC) on reading and writing learning achievements of Prathom Suksa IV students at Tekka Daruntham school in Khon Kaen Province.Subject(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. แขนงวิชาหลักสูตรและการสอน -- การศึกษาเฉพาะกรณี | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาศึกษาศาสตร์ -- การศึกษาเฉพาะกรณี | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | การทำงานกลุ่มในการศึกษา | การอ่านขั้นประถมศึกษา | ภาษาอังกฤษ -- การเขียน -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | การศึกษาอิสระ -- หลักสูตรและการสอน
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
10000 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS ODI General Collection
ODI General Collection IS ศษ 1 น83 2559 (Browse shelf) 1 1000522793 Checked out 26/10/2020

พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)

บรรณานุกรม: แผ่นที่ [41]-45.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter