Normal view MARC view ISBD view

กลยุทธ์การสื่อสารเพื่อบริหารแบรนด์และสื่อสารการตลาดในยุคดิจิทัล = Corporate communication strategies for brand and marketing communication management in the digital era / พจน์ ใจชาญสุขกิจ ... [และคนอื่น ๆ].

Contributor(s): พจน์ ใจชาญสุขกิจ.
Call number: HD69.B7 ก44 2558 Material type: TextTextPublisher: กรุงเทพฯ : สมาคมประชาสัมพันธ์ไทย, 2558Edition: พิมพ์ครั้งที่ 1.Description: 99 หน้า : ภาพประกอบ ; 30 ซม.ISBN: 9786169118435Subject(s): การจัดการผลิตภัณฑ์ -- การตลาด | วงจรชีวิตผลิตภัณฑ์ | ชื่อตราผลิตภัณฑ์ -- การจัดการ
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
10000 General Book General Book ODI General Collection
ODI General Collection HD69.B7 ก44 2558 (Browse shelf) 1 1000516320 Available

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter