Normal view MARC view ISBD view

การบริหารประสบการณ์ลูกค้าของห้องสมุดมหาวิทยาลัยวิจัยไทย = Customer experience management of Thai research university libraries / เพ็ญพรรณ จารุสาร.

By: เพ็ญพรรณ จารุสาร,, 2525-
Contributor(s): มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ. บัณฑิตวิทยาลัย
Call number: Theses ศป มศว พ4 2557 Material type: TextTextPublisher: 2557Description: [11], 120 แผ่น ; 30 ซม.Other title: Customer experience management of Thai research university libraries.Subject(s): มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ ประสานมิตร. วิชาเอกบรรณารักษศาสตร์และสารนิเทศศาสตร์ -- วิทยานิพนธ์ | ห้องสมุดมหาวิทยาลัยวิจัยไทย -- การบริหาร | ห้องสมุดและบริการของห้องสมุด -- การศึกษาการใช้Dissertation note: ปริญญานิพนธ์ (ศศ.ม (บรรณารักษศาสตร์และสารสนเทศศาสตร์)--มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ, 2557.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
10003 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS ODI General Collection
ODI Theses Theses ศป มศว พ4 2557 (Browse shelf) 1 1000503511 Available

พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)

ปริญญานิพนธ์ (ศศ.ม (บรรณารักษศาสตร์และสารสนเทศศาสตร์)--มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ, 2557.

บรรณานุกรม: แผ่นที่ [95]-100.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter