Normal view MARC view ISBD view

ผลการใช้บทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนเรื่องการดำรงชีวิตของสัตว์ที่มีต่อความคิดสร้างสรรค์และผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 โรงเรียนวัดไทร (สินศึกษาลัย) จังหวัดนครปฐม = The effects of using a computer assisted instruction program the topic of living process of animals on creative thinking and science learning achievement of Prathom Suksa II students at Wat Sai (Sinsuksalai) School in Nakhon Pathom Province / อรนภา ปักกะสัง.

By: อรนภา ปักกะสัง,, 2524-
Contributor(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สำนักบัณฑิตศึกษา
Call number: Thes ศษ 1 อ434 2555 Material type: TextTextPublisher: 2555Description: [ก]-ญ, 141 แผ่น : ภาพประกอบ ; 30 ซม.Other title: Effects of using a computer assisted instruction program the topic of living process of animals on creative thinking and science learning achievement of Prathom Suksa II students at Wat Sai (Sinsuksalai) School in Nakhon Pathom Province.Subject(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. แขนงวิชาหลักสูตรและการสอน -- วิทยานิพนธ์ | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาศึกษาศาสตร์ -- วิทยานิพนธ์ | คอมพิวเตอร์ช่วยการสอน | ความคิดสร้างสรรค์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน -- วิทยาศาสตร์ | นักเรียนประถมศึกษา -- ไทย -- นครปฐมDissertation note: วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (หลักสูตรและการสอน))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2555.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
10003 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS ODI General Collection
ODI Theses Thes ศษ 1 อ434 2555 (Browse shelf) 1 1000198630 Available
Browsing ODI General Collection Shelves , Shelving location: ODI Theses Close shelf browser
No cover image available
No cover image available
No cover image available
Thes ศษ 1 อ364 2538 ผลของการใช้วิธีสอนอ่าน ตามแนวทฤษฎีการสอนแบบอรรถฐาน ที่มีต่อการพัฒนาทักษะและความสนใจในการเขียนเรื่อง ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 โรงเรียนบ้านสำโรง-โคกเพชร จังหวัดสุรินทร์ / Thes ศษ 1 อ424 2546 การสร้างบทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนกลุ่มสาระการเรียนรู้หลักและการใช้ภาษาไทยเรื่องชนิดของคำไทย (นาม,กริยา,วิเศษณ์) สำหรับนักเรียนชั้นมัยธยมศึกษาปีที่ 1 โรงเรียนส้มป่อยพิทยาคม จังหวัดศรีสะเกษ = The development of a computer-assisted instruction program on the topic of categories of Thai Words in the principles of Thai Language usage content group (nouns,verbs, adjectives, adverbs) for Mathayom Suksa I students at Sompoipittayakom school Srisaket province / Thes ศษ 1 อ433 2546 การพัฒนาหนังสืออ่านเพิ่มเติมเรื่องย้อนรอยประเพณีที่ภูกามยาวสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 โรงเรียนบ้านไร่อ้อย จังหวัดพะเยา = The development of a supplementary reading entitled, tracing the tradition at Phukamyao for Mathayom Suksa I students of Banrai-oi school, Phayao province / Thes ศษ 1 อ434 2555 ผลการใช้บทเรียนคอมพิวเตอร์ช่วยสอนเรื่องการดำรงชีวิตของสัตว์ที่มีต่อความคิดสร้างสรรค์และผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 โรงเรียนวัดไทร (สินศึกษาลัย) จังหวัดนครปฐม = The effects of using a computer assisted instruction program the topic of living process of animals on creative thinking and science learning achievement of Prathom Suksa II students at Wat Sai (Sinsuksalai) School in Nakhon Pathom Province / Thes ศษ 1 อ435 2556 ผลการใช้รูปแบบการเรียนรู้แบบร่วมมือ CIRC ที่มีต่อความสามารถในการอ่านเชิงวิเคราะห์และความมุ่งมั่นในการเรียนของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 2 โรงเรียนนาส่วงวิทยา จังหวัดอุบลราชธานี = The Effects of the using cooperative integrated reading and composition (CIRC) learning model on analytical reading ability and learning perseverance of Mathayom Suksa I I students at Nasuang Witthaya School in Ubon Ratchathani Province / Thes ศษ 1 อ436 2546 การใช้นิทานพื้นบ้านภาคเหนือเป็นสื่อการเรียนเพื่อพัฒนาการอ่านและการเขียนภาษาไทยของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 โรงเรียนบ้านแม่โป่ง จังหวัดเชียงใหม่ = Using Northern Folktales as learning material to develop Thai reading and writing skills of Prathom Suksa V students at Ban Mae Pong School in Chiang Mai province / Thes ศษ 1 อ437 2556 ผลการจัดประสบการณ์การเขียนร่วมกันตามแนวภาษาสมดุลที่มีต่อความสามารถด้านการเขียนของเด็กปฐมวัย โรงเรียนชุมชนบ้านหนองคู จังหวัดศรีษะเกษ = The effects of shared writing experiences based on balanced literacy approach on preschool children's writing ability at Chumchon Ban Nongkoo School in Si Sa Ket province Province /

พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)

วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (หลักสูตรและการสอน))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2555.

บรรณานุกรม: แผ่นที่ [72]-77.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter