Normal view MARC view ISBD view

ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการของบริษัทตัวแทนการสื่อสารของผู้ประกอบการธุรกิจจังหวัดเชียงใหม่ = Factors influencing entrepreneurs' selection of services provided by communications agencies in Chiang Mai / ภคมินทร์ เศวตพัฒนโยธิน.

By: ภคมินทร์ เศวตพัฒนโยธิน,, 2518-
Contributor(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สำนักบัณฑิตศึกษา
Call number: Thes นศ 1 ภ24 2554 Material type: TextTextPublisher: 2554Description: [ก]-ญ, 105 แผ่น ; 30 ซม.Other title: Factors influencing entrepreneurs' selection of services provided by communications agencies in Chiang Mai.Subject(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชานิเทศศาสตร์ -- วิทยานิพนธ์ | บริษัทโฆษณา | ผู้ประกอบการ -- ไทย -- เชียงใหม่Dissertation note: วิทยานิพนธ์ (นศ.ม. (นิเทศศาสตร์))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2554.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
10003 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS ODI General Collection
ODI Theses Thes นศ 1 ภ24 2554 (Browse shelf) 1 1000193978 Available
Browsing ODI General Collection Shelves , Shelving location: ODI Theses Close shelf browser
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
Thes นศ 1 พ636 2548 เครือข่ายการสื่อสารทางการเมืองของพรรคไทยรักไทยจังหวัดสตูล = Political communication network of Thai Rak Thai party is Satun province / Thes นศ 1 พ646 2552 เนื้อหาและรูปแบบการนำเสนอนิตยสารสตรีหัวนอกฉบับที่มียอดจำหน่ายสูงสุดในประเทศไทย = Content and formats in the presentation of the biggest-selling Thai-Language international women's magazines / Thes นศ 1 พ949 2552 การใช้เทคโนโลยีสารสนเทศและแนวทางการพัฒนาระบบริหารงานสำนักงานเลขาธิการวุฒิสภา = Use of information technology and guidelines for administration-system development by the Senate Secretariat / Thes นศ 1 ภ24 2554 ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการของบริษัทตัวแทนการสื่อสารของผู้ประกอบการธุรกิจจังหวัดเชียงใหม่ = Factors influencing entrepreneurs' selection of services provided by communications agencies in Chiang Mai / Thes นศ 1 ภ25 2552 สารและสัญญะในภาพยนตร์โฆษณาทางโทรทัศน์เพื่อการรณรงค์ป้องกันอุบัติเหตุจากการดื่มแอลกอฮอล์ของสำนักงานกองทุนสนับสนุนการเสริมสร้างสุขภาพ = Messages and signs in television commercials for a Thai Health Promotion Foundation campaign to prevent accidents from alcohol consumption / Thes นศ 1 ภ43 2552 ปัจจัยที่มีผลต่อภาพลักษณ์สำนักงานสลากกินแบ่งรัฐบาลของประชาชนในเขตกรุงเทพมหานคร = Factors affecting the image of the government lottery office among Bangkokians / Thes นศ 1 ภ46 2552 อัตลักษณ์ของนักแสดงนำภาพยนตร์ไทยกับความสำเร็จในอาชีพ = Leading Thai film actors' sense of identity and career achievement /

พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)

วิทยานิพนธ์ (นศ.ม. (นิเทศศาสตร์))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2554.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter