Normal view MARC view ISBD view

การศึกษาเปรียบเทียบกลยุทธ์การตลาดของบริษัทสินเชื่อรถยนต์ = Marketing strategies comparative case study of car credit company / บุญญชาติ แซ่อึ้ง.

By: บุญญชาติ แซ่อึ้ง,, 2523-
Contributor(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
Call number: IS วจ 1 บ7222 2551 Material type: TextTextPublisher: 2551Description: [ก]-ซ, 127 แผ่น : ภาพประกอบ ; 31 ซม.Other title: Marketing strategies comparative case study of car credit company.Subject(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. แขนงวิชาบริหารธุรกิจ -- การศึกษาเฉพาะกรณี | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ -- การศึกษาเฉพาะกรณี | สินเชื่อ | การจัดการธุรกิจ | การศึกษาอิสระ -- บริหารธุรกิจ
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
10000 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS ODI General Collection
ODI General Collection IS วจ 1 บ7222 2551 (Browse shelf) 1 1000189453 Available

พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)

บรรณานุกรม: แผ่นที่ 111.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter