การศึกษาเปรียบเทียบกลยุทธ์การตลาดของบริษัทสินเชื่อรถยนต์ = Marketing strategies comparative case study of car credit company / บุญญชาติ แซ่อึ้ง.
By: บุญญชาติ แซ่อึ้ง,
Contributor(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
Call number: IS วจ 1 บ7222 2551 Material type: 


Item type | Location | Location | Call number | Copy number | Barcode | Status | Date due |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
ODI General Collection | ODI General Collection | IS วจ 1 บ7222 2551 (Browse shelf) | 1 | 1000189453 | Available |
พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)
บรรณานุกรม: แผ่นที่ 111.
There are no comments for this item.