นวัตกรรมการบริการ (Service innovation) : เบื้องหลังความสำเร็จของเซเว่นอีเลฟเว่น เจแปนและธุรกิจบริการยุคใหม่ / เขียนโดย Makoto Usui ; แปลโดย, ชไมพร สุธรรมวงศ์, บัณฑิต โรจน์อารยานนท์ บรรณาธิการแปลและเรียบเรียงโดย บัณฑิต โรจน์อารยานนท์.
By: Usui, Makoto.
Contributor(s): ชไมพร สุธรรมวงศ์.
| บัณฑิต โรจน์อารยานนท์.
Call number: HF5415.5 U75 2554 Material type: 
Item type | Location | Shelving location | Call number | Copy number | Barcode | Status | Date due |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
CB General Collection | CB General Collection | HF5415.5 U75 2554 (Browse shelf) | 1 | 1000409858 | Available | |
![]() |
LP General Collection | LP General Collection | HF5415.5 U75 2554 (Browse shelf) | 1 | 1000418814 | Available | |
![]() |
NK General Collection | NK General Collection | HF5415.5 U75 2554 (Browse shelf) | 1 | 1000428253 | Available | |
![]() |
NR General Collection | NR General Collection | HF5415.5 U75 2554 (Browse shelf) | 1 | 1000402008 | Available | |
![]() |
NW General Collection | NW General Collection | HF5415.5 U75 2554 (Browse shelf) | 1 | 1000436540 | Available | |
![]() |
ODI General Collection | ODI General Collection | HF5415.5 U75 2554 (Browse shelf) | 1 | 1000187089 | Available | |
![]() |
PB General Collection | PB General Collection | HF5415.5 U75 2554 (Browse shelf) | 1 | 1000446041 | Available | |
![]() |
SK General Collection | SK General Collection | HF5415.5 U75 2554 (Browse shelf) | 1 | 1000454541 | Available | |
![]() |
UB General Collection | UB General Collection | HF5415.5 U75 2554 (Browse shelf) | 1 | 1000464889 | Available | |
![]() |
UD General Collection | UD General Collection | HF5415.5 U75 2554 (Browse shelf) | 1 | 1000473029 | Available | |
![]() |
YL General Collection | YL General Collection | HF5415.5 U75 2554 (Browse shelf) | 1 | 1000482552 | Available |
Browsing ODI General Collection Shelves , Shelving location: ODI General Collection Close shelf browser
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
HF5415.5 T513 2011 Customer service : career success through customer loyalty / | HF5415.5 T836 2009 Data mining techniques in CRM : inside customer segmentation / | HF5415.5 U44 2007 101 ways to improve customer service : training, tools, tips, and techniques / | HF5415.5 U75 2554 นวัตกรรมการบริการ (Service innovation) : เบื้องหลังความสำเร็จของเซเว่นอีเลฟเว่น เจแปนและธุรกิจบริการยุคใหม่ / | HF5415.5 W54 2541 เจาะใจลูกค้าให้ตรงเป้า = Customer Intimacy / | HF5415.5 W576 2011 Customer knowledge management : improving customer relationship through knowledge application / | HF5415.5 W658 2005 Lean solutions : how companies and customers can create value and wealth together / |
แปลจาก: Zukai Seven-Eleven Ryu service innovation no joken
There are no comments for this item.