Normal view MARC view ISBD view

ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการใช้บริการบรรทุกและขนถ่ายสินค้าของผู้ประกอบการในเขตท่าเรือกรุงเทพการท่าเรือแห่งประเทศไทย = Marketing mix factor affecting the behavior of harbour service stevedoring of operator in Bangkok Port, Port Authority of Thailand / กรรณิกา ใหม่กิจเหมา.

By: กรรณิกา ใหม่กิจเหมา,, 2521-
Contributor(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ
Call number: IS วจ 1 ก443 2553 Material type: TextTextPublisher: 2553Description: [ก]-ญ, 128 แผ่น ; 30 ซม.Other title: Marketing mix factor affecting the behavior of harbour service stevedoring of operator in Bangkok Port, Port Authority of Thailand.Subject(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. แขนงวิชาบริหารธุรกิจ -- การศึกษาเฉพาะกรณี | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ -- การศึกษาเฉพาะกรณี | ผู้ประกอบการ | การศึกษาอิสระ -- บริหารธุรกิจ | ท่าเรือกรุงเทพฯ | การขนส่ง
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
10000 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS ODI General Collection
ODI General Collection IS วจ 1 ก443 2553 (Browse shelf) 1 1000186918 Available
70000 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS PB General Collection
PB General Collection IS วจ 1 ก443 2553 (Browse shelf) 1 1000447456 Available

พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)

บรรณานุกรม: แผ่นที่ [118]-119.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter