Normal view MARC view ISBD view

การพัฒนาทักษะในการอ่าน คิดวิเคราะห์และเขียนภาษาไทยโดยใช้สถานการณ์จำลอง สำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนในกลุ่มตำบลสระตะเคียน จังหวัดนครราชสีมา = Development of Thai language reading, analytical thinking and writing skills with the use of simulation for Prathom Suksa III student in Srataking Sub-District school cluster in Nakhon Ratchasima province / บุรีรัตน์ จินดาศรี.

By: บุรีรัตน์ จินดาศรี,, 2519-
Contributor(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สำนักบัณฑิตศึกษา
Call number: Thes ศษ 1 บ64 2552 Material type: TextTextPublisher: 2552Description: [ก]-ญ, 171 แผ่น ; 30 ซม.Other title: Development of Thai language reading, analytical thinking and writing skills with the use of simulation for Prathom Suksa III student in Srataking Sub-District school cluster in Nakhon Ratchasima province.Subject(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. แขนงวิชาหลักสูตรและการสอน -- วิทยานิพนธ์ | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาศึกษาศาสตร์ -- วิทยานิพนธ์ | ภาษาไทย -- การเขียน -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) -- ไทย -- นครราชสีมา | ภาษาไทย -- การอ่าน -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา)Dissertation note: วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (หลักสูตรและการสอน))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2552.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
10003 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS ODI General Collection
ODI Theses Thes ศษ 1 บ64 2552 (Browse shelf) 1 1000179620 Available
100003 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS UD General Collection
UD Theses Thes ศษ 1 บ64 2552 (Browse shelf) 1 1000475940 Available
Browsing ODI General Collection Shelves , Shelving location: ODI Theses Close shelf browser
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
Thes ศษ 1 น6452 2559 ผลการจัดการเรียนรู้โดยใช้หนังสืออิเล็กทรอนิกส์ที่มีต่อความสามารถในการสะกดคำภาษาอังกฤษ และการใฝ่เรียนรู้ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 โรงเรียนบ้านปัก จังหวัดหนองคาย = The effects of using electronic books to develop English spelling ability and the quest for learning of Prathom Suksa II Students at Ban Pak School in Nong Kai Province / Thes ศษ 1 บ62 2554 ผลการใช้ชุดการสอนเรื่องแสงที่มีต่อผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนและทักษะกระบวนการทางวิทยาศาสตร์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5 โรงเรียนกระทุ่มแบน "วิเศษสมุทคุณ" จังหวัดสมุทรสาคร = The effects of using an instructional package on the topic of light on learning achievement and science process skills of Mathayom Suksa V Students at Krathum Baen "Wisetsamuttakun" School in Samut Sakhon Province / Thes ศษ 1 บ63 2557 ผลการจัดกิจกรรมทัศนศึกษาแหล่งเรียนรู้ในท้องถิ่นที่มีต่อความสามารถในการฟังและการพูดของเด็กปฐมวัย โรงเรียนบ้านกุดเมืองฮาม จังหวัดศรีสะเกษ = The effects of local learning resource field trip activities on listening and speaking abillties of Preschool Children at Ban Kut Muang Haam School in Si Sa Ket Province / Thes ศษ 1 บ64 2552 การพัฒนาทักษะในการอ่าน คิดวิเคราะห์และเขียนภาษาไทยโดยใช้สถานการณ์จำลอง สำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนในกลุ่มตำบลสระตะเคียน จังหวัดนครราชสีมา = Development of Thai language reading, analytical thinking and writing skills with the use of simulation for Prathom Suksa III student in Srataking Sub-District school cluster in Nakhon Ratchasima province / Thes ศษ 1 บ72 2549 ผลของการจัดการเรียนการสอนตามหลักพหูสูต ที่มีต่อสัมฤทธิ์ทางการเรียนภาษาไทยของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 โรงเรียนมหาวชิราลงกรณราชวิทยาลัย จังหวัดพระนครศรีอยุธยา = The effects of organizing instruction based on bahussuta principles upon Thai language learning achievement of Mathayom Suksa IV students of Mahavajiralongkon Rajavitthayalaya School in Phra Nakhon Si Aytthaya Province / Thes ศษ 1 บ73 2557 ผลการใช้ภาพยนตร์แอนิเมชั่นเพื่อพัฒนาความสามารถทางด้านการพูดภาษาอังกฤษและความพึงพอใจในการเรียนของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนพร้าววิทยาคม จังหวัดเชียงใหม่ = The effects of using animation movie to develop english speaking ability and learning satisfaction of Mathayom Suksa III students of Phrao Witthayakom School in Chiang Mai Province / Thes ศษ 1 บ223 2547 การพัฒนามโนมติทางคณิตศาสตร์เรื่องเศษส่วน โดยใช้ปัญหาเป็นฐานสำหรับนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 1 โรงเรียนเทศบาล 4 (บ้านเชียงราย) จังหวัดลำปาง = The development of mathematics concepts on fractions using problem-based learning for Mathayom Suksa I students at Tedsaban 4 school (Banchiangrai) in Lampang province /

พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)

วิทยานิพนธ์ (ศษ.ม. (หลักสูตรและการสอน))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2552.

บรรณานุกรม: แผ่นที่ [72]-78.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter