Normal view MARC view ISBD view

การศึกษาปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำดื่มบรรจุขวดพลาสติกใส ของผู้บริโภคในเขตอำเภอเมืองอุบลราชธานี = The study of marketing factors affecting consumer's purchasing selection plastic bottled water in Muang District of Ubon Ratchathani Province / พูลพันธ์ มังคละคีรี.

By: พูลพันธ์ มังคละคีรี,, 2510-
Contributor(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สำนักบัณฑิตศึกษา
Call number: Thes วจ 1 พ74 2551 Material type: TextTextPublisher: 2551Description: [ก]-ฎ, 99 แผ่น ; 29 ซม.Other title: Study of marketing factors affecting consumer's purchasing selection plastic bottled water in Muang District of Ubon Ratchathani Province.Subject(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ -- วิทยานิพนธ์ | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. แขนงวิชาบริหารธุรกิจ -- วิทยานิพนธ์ | น้ำดื่มบรรจุขวด | พฤติกรรมผู้บริโภคDissertation note: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2551.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
10003 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS ODI General Collection
ODI Theses Thes วจ 1 พ74 2551 (Browse shelf) 2 1000183547 Available

พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)

วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2551.

บรรณานุกรม: แผ่นที่ 88-89.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter