Normal view MARC view ISBD view

ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อพฤติกรรมการเลือกใช้สถานีบริการน้ำมันเชื้อเพลิงของผู้ขับขี่รถยนต์ส่วนบุคคล บนทางหลวงแผ่นดินหมายเลข 4 เพชรเกษม = Marketing mix factors affecting choosing behavior to gas station of private car drivers on National Highway No. 4 Phetkasem / วรากร เผื่อนทอง.

By: วรากร เผื่อนทอง,, 2522-
Contributor(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สำนักบัณฑิตศึกษา
Call number: Thes วจ 1 ว462 2551 Material type: TextTextPublisher: 2551Description: [ก]-ฐ, 126 แผ่น : ภาพประกอบ ; 29 ซม.Other title: Marketing mix factors affecting choosing behavior to gas station of private car drivers on National Highway No. 4 Phetkasem.Subject(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ -- วิทยานิพนธ์ | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. แขนงวิชาบริหารธุรกิจ -- วิทยานิพนธ์ | สถานีบริการน้ำมัน | พฤติกรรมผู้บริโภค -- ไทย | รถยนต์นั่งส่วนบุคคลDissertation note: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2551.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
10003 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS ODI General Collection
ODI Theses Thes วจ 1 ว462 2551 (Browse shelf) 2 1000183540 Available

พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)

วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2551.

บรรณานุกรม: แผ่นที่ 114-117.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter