Normal view MARC view ISBD view

ปัจจัยทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อพฤติกรรมการใช้ยาแผนโบราณของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Marketing factors influencing consumers' usage behavior of traditional medicines in Bangkok Metropolis / ปีฐพล รัตนจินดา.

By: ปีฐพล รัตนจินดา,, 2524-
Contributor(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สำนักบัณฑิตศึกษา
Call number: Thes วจ 1 ป6344 2551 Material type: TextTextPublisher: 2551Description: [ก]-ฏ, 291 แผ่น ; 29 ซม.Other title: Marketing factors influencing consumers' usage behavior of traditional medicines in Bangkok Metropolis.Subject(s): มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. สาขาวิชาวิทยาการจัดการ -- วิทยานิพนธ์ | มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช. แขนงวิชาบริหารธุรกิจ -- วิทยานิพนธ์ | ยาแผนโบราณ | พฤติกรรมผู้บริโภค -- ไทย -- กรุงเทพฯDissertation note: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2551.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Location Call number Copy number Barcode Status Date due
10003 Thesis, Theses, IS Thesis, Theses, IS ODI General Collection
ODI Theses Thes วจ 1 ป6344 2551 (Browse shelf) 2 1000177180 Available

พิมพ์ดีด (ถ่ายสำเนา)

วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสุโขทัยธรรมาธิราช, 2551.

บรรณานุกรม: แผ่นที่ 94-96.

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
    สถิติผู้เข้าชมเว็บไซต์ : Free Hit Counter